Převzetí zásilky od přepravce

 

Při přebírání zásilky od přepravce vždy zkontrolujte, zda je přepravní obal nepoškozený.

V případě, že obal je v pořádku, zboží převezměte a event. zaplaťte. Pokud však je přepravní obal poškozený (bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou a s přepravcem na místě sepište protokol o poškození zásilky.

Pokud po rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu, neprodleně nás kontaktujte (kontakty zde). Při pozdním oznámení nemůže být Vaše reklamace vyřízena kladně. K reklamaci je potřeba doložit fotodokumentaci poškozeného zboží a balení zásilky, tak, aby bylo zřejmé, jak vypadal přepravní obal, obsah a výplň.

Pro uplatnění reklamace nám zašlete:

  • požadavek na reklamaci přepravy (číslo zásilky, jméno zákazníka, popis poškození),
  • fotodokumentaci (poškozené zboží, samotná zásilka, zabalení zboží v zásilce včetně výplně).